Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Ο Βαλ Κίλμερ διαψεύδει τον Μάικλ Ντάγκλας: Δεν έχω καρκίνο

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

Μετά από την αποκάλυψη του Μάικλ Ντάγκλας, που προκάλεσε ανησυχία για την υγεία του Βαλ Κίλμερ, ο δεύτερος αποφάσισε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Και ανακοίνωσε ότι δεν έχει καρκίνο.
Ολα ξεκίνησαν πριν από λίγες ημέρες, όταν ο Ντάγκλας είπε στο Λονδίνο ότι ο Κίλμερ αντιμετωπίζει «ακριβώς ό,τι είχα και εγώ», αναφερόμενος στον καρκίνο στον καρκίνο στο στόμα και ότι «τα πράγματα δεν δείχνουν και τόσο καλά για εκείνον».
Μετά από αυτό, ο Κίλμερ αποφάσισε μέσω Facebook να ανακοινώσει ότι δεν περνά μία τέτοια περιπέτεια με την υγεία του, γράφοντας ότι αγαπά τον Ντάγκλας, αλλά είναι παραπληροφορημένος.
«Η τελευταία φορά που του μίλησα ήταν σχεδόν πριν από δύο χρόνια, όταν του ζήτησα να μου συστήσει έναν ειδικό για διάγνωση για έναν όγκο που είχα στον λαιμό μου, κάτι που με εμπόδισε να συνεχίσω την περιοδεία του έργου στο οποίο έπαιζα. Χρησιμοποίησα μία ομάδα στο UCLA και δεν έχω καρκίνο ή τίποτα τέτοιο», έγραψε ο Κίλμερ στην ανάρτησή του.
«Ακόμη είναι πρησμένη η γλώσσα μου και αναρρώνω σταθερά. Εκανα τρεις ταινίες πέρυσι, μία από τις οποίες τη σκηνοθέτησα», ανέφερε ακόμη, ενώ κάλεσε τον κόσμο να τον δουν από κοντά, ζωντανό και χαρούμενο όπως σημειώνει, την επόμενη εβδομάδα στο Γουέστγουντ αν πιστεύουν ότι λέει ψέματα.
Πάντως εξέφρασε ευγνωμοσύνη για τη συμπαράσταση του κόσμου, όταν πληροφορήθηκαν ότι είχε πρόβλημα υγείας, ενώ δεν φαίνεται να κρατά κακία στον Ντάγκλας. «Ο,τι κι αν τον οδήγησε να κάνει υποθέσεις για την υγεία μου, είναι αγαπητός και αφοσιωμένος φίλος και είμαι σίγουρος ότι δεν είχε κακή πρόθεση», σημειώνει.

Πηγή: iefimerida


Το είδαμε: εδώ

Share
Loading