Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Πώς μία από τις... χειρότερες μπίρες γίνεται ανάρπαστη!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF




Όσοι συνηθίζουν στις βραδινές εξόδους τους να πίνουν μπίρα, σίγουρα θα έχουν δοκιμάσει και τη γνωστή μεξικάνικη Corona – πιθανότατα με μία μικρή φέτα λεμόνι ή λάιμ στο στόμιο του μπουκαλιού. Πολλοί μάλιστα την προτιμούν και ζητούν μόνο τη συγκεκριμένη μπίρα. Έτσι, σε μία εποχή που πολλές εταιρείες του κλάδου αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, η Corona επεκτείνεται συνεχώς..



Πώς θα σας φαινόταν, λοιπόν, αν σας λέγαμε ότι η συγκεκριμένη μάρκα μπίρας συγκεντρώνει τις χειρότερες κριτικές;



Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg Businessweek, στην εξειδικευμένη ιστοσελίδα ratebeer.com, μετά από 3.200 γνώμες, η βαθμολογία που συγκεντρώνει η Corona είναι μόλις... 1,6 στα 10! Την ίδια στιγμή, η ιστοσελίδα Beer Advocate εντοπίζει στην Corona “ξεθωριασμένα αρώματα θείου” και “μέτρια ψημένα λαχανικά”. Αντίθετα, μπίρες όπως η Negra Modelo και η Dos Equis Amber συγκεντρώνουν πολύ καλύτερες κριτικές, δεν είναι όμως τόσο δημοφιλείς.



Τι κάνει λοιπόν τόσο δημοφιλή την Corona; Σύμφωνα με τον αρθρογράφο του Businessweek Κάιλ Στοκ, το μάρκετινγκ.



“Η συνταγή είναι απλή”, υποστηρίζει ο Στοκ, “άμμος, ήλιος και φέτες λάιμ”. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Corona δεν πουλάει μπίρα, αλλά πουλάει “την ιδέα του να πίνεις μία μπίρα ενώ βρίσκεσαι σε διακοπές σε παραλία”. Και, προφανώς, το κάνει με μεγάλη επιτυχία.



Συμπέρασμα; Τελικά το μάρκετινγκ μπορεί να δώσει... επιπλέον γεύση σε ένα προϊόν!

news.gr






Το είδαμε: εδώ

Share
Loading